Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Eveline - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Eveline - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje....

Blijf op de hoogte en volg Eveline

10 Augustus 2015 | Nederland, Heeze

Hoi hoi,
Ooit, meer dan 10 jaar geleden, kwam het in mijn hoofd op dat ik erg graag eens een tijdje naar Nieuw Zeeland wilde vertrekken. Waarom? Eigenlijk geen idee..., maar feit is dat ongeveer 2 jaar geleden de voorbereidingen voor deze reis zijn begonnen. Nu, 2 jaar verder, een reismaatje (Marieke), een onderzoeksplan, visum, verzekeringen, een helse gezondheidsverkaring, 2 beurzen, nieuwe wandelschoenen en zelfs een afritsbroek rijker is het eindelijk zover. Morgen begint mijn grote reis naar de andere kant van de wereld!! Yeah:)
Morgenochtend vlieg ik met Marieke via Singapore naar het land van de witte wolk. Eerst hebben we nog een weekje "vakantie" en dan begint ons 3 maanden durende onderzoek naar jicht op de universiteit van Otago in Wellington (hierover later vast meer). Hierna begint het ware backpackavontuur wat al zo lang bovenaan mijn bucketlist staat. Eerst ruim 6 weken NZ en vervolgens nog 3 weken in Australië waar het plan is om met 2 vriendinnen in een camper the great ocean road te rijden. Begin januari vlieg ik dan weer, als het goed is afgestudeerd en al, terug naar Nederland.
Gedurende deze periode zal ik proberen dit blog een beetje bij te houden zodat iedereen die het leuk vind, weet hoe het me vergaat!!
Liefs, Eveline

  • 10 Augustus 2015 - 10:20

    Angelique:

    Hey Eveline
    Heel veel succes en plezier in nieuw zeeland. Ik ga je ervaringen graag volgen

  • 10 Augustus 2015 - 11:58

    Tess Van Eijk:

    Jaaaa! Leuk, ik ga je verhalen lezen :D
    Heel goede reis morgen, en tot aan de andere kant van de wereld!
    Xxx

  • 10 Augustus 2015 - 16:50

    Robert:

    Goede reis en heel veel plezier vanuit een snikheet Kroatie. Tot in November!

  • 10 Augustus 2015 - 22:05

    Nienke:

    Heel veel plezier, geniet ervan! En een goede reis. Liefs x

  • 11 Augustus 2015 - 14:36

    Ria Werrelmann:

    Hoi Eveline,

    Wat een avontuur gaan jullie tegemoet. En wat een schat aan informatie neem je mee terug over enkele maanden. Geweldig !!! Ik wens jullie heel veel succes, veel plezier en een leuke tijd toe. Ik ga je verhalen zeker volgen en de details zal mijn tennismaatje hier in Heeze wel vertellen. Ha, ha, ha.

    Heel veel groetjes,
    Ria

  • 13 Augustus 2015 - 16:06

    Karelly:

    Hoi Eveline,
    Wat een lange reis heb je achter de rug! Hier is het nu bloedje heet, en bij jullie is het winter (3 graden) hoorde ik van je vader.
    Nu eerst maar even acclimatiseren en bijkomen van de lange vlucht.
    Wij blijven je volgen en zijn benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken.

    Groietjes en liefs,
    Karelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Eveline

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 3688

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2015 - 05 Januari 2016

NZ en Australie

Landen bezocht: